23 Mayıs 2009 Cumartesi

penis boyu önemli mi kadınların penis boyu beklentisi NSB



en başından söyleyeyim beklenti kadından kadına değişir. ama erkekler acısından nasıl ortalama bir penis uzunluğu varsa bizim acımızdan da ortalama bir vajina derinliği var. bu da siz beyleri mutlu edecek kadar az :) 9 cm. penisin girdiği vajina yolu elastik kabiliyete sahip olduğundan penisin uzunluğuna göre esner. bunu bir balona benzetebilirsiniz. ne kadar hava üflerseniz o kadar genişleyecektir 9 cm derinlik çok daha fazlasına çıkabilecektir. ama kadın vücudu bir balon olmadığından sinirlerle duyarlı ve hassas bir yapıdadır. yani balonu çok fazla zorladığınızda en fazla patlar, vajinayı zorladığınızda ise müthiş acı verir. kadının penisin boyuna özel bir takıntısı yoksa türk erkeğinin ortalama penis boyu olan 14 cm işini fazlasıyla görecektir. 14 cm altındaki penisler ise kadına zevk vermez diye bir durum söz konusu değil.
seksi lütfen girip çıkmak ve daha derine girebiliyor olmak şeklinde algılamayan. seksin çoğu insanın kafasının basamaacağı karmaşık bir matematiği vardır. yani girip çıkmak önemli, ama girip çıkarken hız, şiddet, penisin kalınlığı, vajinanın ıslaklığı, girip çıkma ritmi, vajina ve penisin aynı anda salınımları vs gibi birçok değişkenin denk gelmesi gerekir. nasıl ki erkekler genel itibariyle iri göğüslü kadınlara daha çok ilgi duyuyorsa kadınlarda da büyük penise karşı bir merak vardır. ama şöyle bir 14 cm penise sahip partneriniz varsa 16 cm boyunda birini merak etmezsiniz. 2 cm bir şey fark ettirmez. 19-20 gibi gerçekten iri bir penisi merak edersiniz. en azından görmeyi düşünebilirsiniz. ancak bu durum yalnızca seks konusunda diğer kadınlara oranla daha meraklı, takıntılı, ilgili kadınlar için geçerlidir diyebiliriz. çünkü onlar için 14 cm penisten 20 cm penise geçiş bir kendini sınama alanıdır. 14 cm penisi gırtlağınıza kadar alabiliyorsanız 20 cm'yi alıp alamayacağınızı merak edersiniz. kalınlığını, elinizde duruşunu, girip çıkarken hissettireceklerini vs. ama erkekler için küçük göğüs ve büyük göğüs arasındaki farkı anlamak için bir alternatif yokken kadınlar açısından penisi denemek için alternatif vardır. yani bir erkek büyük bir göğsün nasıl hissettireceğini ancak büyük göğüslü bir kadına dokunarak anlar. kadın ise büyük bir penisin hissettireceklerini herhangi benzer bir şeyle deneyebilir. ayrıca kadınlar kesinlikle penis konusunda erkekler kadar ilgili değillerdir. yani sizin göğüslere, vajinaya olan tutkunuz kadınlarda penise karşı yoktur.
erkekler bedenleriyle sevişir, kadınlar ise ruhlarıyla. yani penis küçük olmuş, büyük olmuş kadın için fark etmez. ama fark etmez dediysek de "pipi"den daha uzun bir şey demenin ayıp olacağı, ereksiyon halinde 7 cm bir penis de hayal kırıklığıdır. dişimin kovuğuna sığmaz :) tabii yine kadından kadına değişir. misal benim tercihim uzun bir penis değil. oral seksi seven bir kadın olarak ağzıma aldığımda ağzımın içini doldurmasını, içime girerken adeta yara yara girdiğini hissetmeyi severim.
penis boyuyla canınızı sıkmayın beyler. partnerinizi inletebiliyorsanız, gayet ideal boydasınız demektir :)

26 yorum:

  1. Seksin karmaşık bir matematiği var kısmına katılıyorum. Oral seks yapmayı seven bir kadın olarak sizin de aynı mantığa sahip olmanız beni mutlu etti ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yaniMetehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun 05358520456

      Sil
    3. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan giziı ask sevgi isteyen bayanlar kızlar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber

      Sil
    4. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın gizli sirdasiniz oluyum tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    5. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
  2. bilgilendirici olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  3. ........"pipi"den daha uzun bir şey demenin ayıp olacağı, ereksiyon halinde 7 cm bir penis de hayal kırıklığıdır.

    :)))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. hiç grup yaptınız mı

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar kız arkadaşımla bir çok şeyi denedik birbirimizi sevip saygı da gösteriyoruz. Ne o birşeyden tiksiniyor nede ben ama ufak sorunlar var benim karşıma ağda olmadan çıkmıyor. benim ona dokunmamı engelliyor bu durumu kendi açısından hoş bulmuyormuş ne dediysem ne yaptıysam aylardır ikna edemedim. bunun haricinde bir çok fetişi denemiş kişileriz. bu kadar şeyi yapıpda bunda dur demesi doğal bir şey midir ? Diğer bir sorumda anüse oral yapmak bir bayan olarak onun hoşuna gider mi ?
    Teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  6. umarım penis boyuna çok takılmayan bir bayanla birlikte olurum :( çünkü neredeyse ortalamanın altındayım :( ben bile mutsuz olacağımı düşünüyorum ki eşimin ne düşüneceğni hayal bile etmek istemiyorum :(

    YanıtlaSil
  7. benim penis 17 santim altıma gireni mutluluktan bagırtıyorum...

    YanıtlaSil
  8. orgazm olabiliyorum) ancak vajinal orgazm daha yaşayamadım.Vajinal sekste de çok zevk alıyorum ama orgazm olamıyorum.bunu kolaylaştırcak yöntemler mevcut mu? vajinal orgazm öğrenilebilecek birşey mi? erkek arkadaşımın penisi oldukça kalın ve uzun. yani penis boyu ve kalınlığı konusunda sıkıntımız yok.

    YanıtlaSil
  9. yeni evliyim 1 aylık. Eşimle çok iyi bir ten uyumumuz var ve ikimiz de seksi çok seviyoruz.Ben oral sex ile çok kolay boşalan bir kadınım.(gün içide oral seks ile 5-6 kez orgazm olabiliyorum) ancak vajinal orgazm daha yaşayamadım.Vajinal sekste de çok zevk alıyorum ama orgazm olamıyorum.bunu kolaylaştırcak yöntemler mevcut mu? vajinal orgazm öğrenilebilecek birşey mi? erkek arkadaşımın penisi oldukça kalın ve uzun. yani penis boyu ve kalınlığı konusunda sıkıntımız yok.

    YanıtlaSil
  10. merhaba ; benim penis boyu kısaydı abd den bi alet aldım kullandım(ilaç değil) ve 6 ayda 4 cm den fazla uzadı ve kalınlastı. cok guzel alet. cozum bulunmus ben cok rahatım kişisel guvenim geldi. turkiye de yok ama gittigidiyora koymuslar 28381741 kodu bu. herkese tavsiye ederim. adı da penistar. artık yüzüm gülmeye basladı cok iyi hissediyorum kendimi. böyle bir duygu yok...

    YanıtlaSil
  11. ya bu büyük penis küçük penis fark etmez dediklerine bakmayın , her kadın büyük bir penis ister . küçük penisi kim ne yapsın :) eşimin penisi normal boyutta fakat keşke daha büyük olsaydı :)

    YanıtlaSil
  12. partnerini finale ulaştırabiliyorsan penisin 15 cm de olsa dünyanın en büyük penisidir bence. bayanların boyut konusundaki merakı normal karşılanmalı. tabi sadece merak etmekle kalmak kaydıyla:) penisi yeterince büyük olmayan erkeklere önerim tantrik seks.. ben denedim ve %100 olmasa da başarılı olduğumu söyleyebilirim.

    YanıtlaSil
  13. benim penis boyum 16 cm ama nedense daha 16cmden küçük söyleyen birini tanımadım. türk penis ortalaması nasıl 14 cm , herkes 17 , 20 , 24 diyo :D

    YanıtlaSil
  14. 20 cm ve yakışılı bir partner isterseniz ekleyin lütfen voklii@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. lan yarak yaraktır bunun büyügü küçüğü olmaazz

    YanıtlaSil
  16. cooper dediği gibi yarak yaraktır çok uzun diyosanız çevirin kendinizi becerin kadınlar sizde kocalarınızın yarağını beğenmiyosanız eve bieşek alın ağzınızdan çıksın belki ruhunuz tatmin olur muhabetlere bak gerizekalı mahlukatlar.

    YanıtlaSil
  17. Gotunu Skem Ekpenises midir nedir amcuk kafalı pezevenk

    YanıtlaSil
  18. Herkes için değişen bir kavram küçük büyük olayı ama sonuçta elde olanla yetinmek lazım :)
    mesela baya ufak görmek isteyen kızlar ufakaletli01@hotmail.com baksınlar derim ;)

    YanıtlaSil
  19. Kac cm oldunu olcmedim ama benim ki bi karis var. Herturlu muammeleyide yaparim yaptirirm. Suana kadar kimseyi sexte uzmedim. Hep guzel vurdum. En tatlisi extacy veya lsd atinca oluyor. Sabaha kadar sex. Ve doymak yok

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil